BCOPENHAGEN HANDELSBETINGELSER
For os er det vigtigt at du modtager den bedste service. Du er derfor altid velkommen til at kontakte os på 2000@bcopenhagen.dk og vi vil bestræbe os på at besvare din henvendelse hurtigst muligt.
Nedenstående vilkår og betingelser gælder for alle køb/reservationer foretaget i vores butikker på Frederiksberg og i Vedbæk. Du handler med:
BCOPENHAGEN ApS – Cvr. nr. 29804184
BANG & OLUFSEN FREDERIKSBERG
Falkoner Alle 7
2000 Frederiksberg
Telefon. +45 71 999 888
E-mail: 2000@bcopenhagen.dk
BCOPENHAGEN VEDBÆK ApS – Cvr. nr. 43295993
BANG & OLUFSEN VEDBÆK
Vedbæk Stationsvej 17
2950 Vedbæk
Telefon. +45 45 89 11 24
E-mail: 2950@bcopenhagen.dk
PRISER
Alle priser er i DKK og inklusiv 25% moms. Vi tager forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgte varer, ligesom vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden forudgående varsel.
BETALING
Du kan betale med følgende kort: American Express, Dankort, Mastercard, Visa & Visa Electron samt MobilePay og finansiering via SparXpres.
Du bliver ikke opkrævet betaling for varerne, før de er afhentet/klar til forsendelse.
Så snart vi har modtaget din købsforespørgsel, sender vi en e-mail med dine resservationsdetaljer til dig. Denne er din sikkerhed for at din forespørgsel er gået igennem, og vil indeholde den samlede betalingssum samt et reservationsnummer. Du vil dernæst førstkomne hverdag mellem kl. 10.00-17.00 og lørdag mellem kl. 10.00-14.00 blive kontaktet af en fra vores salgsteam vedr. eventuelle ønsker til din købsforespørgsel. Det være sig leverings-/afhentningsdato, eventuel installation af dit nye Bang & Olufsen produkt, betaling eller finansiering, gaveindpakning, mm.
Det er ikke muligt at se faktura efterfølgende via vores website. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af faktura pr. e-mail, så send en e-mail til 2000@bcopenhagen.dk med reservationsnummer påført.
Prisen er den pris, der er angivet ved siden af den pågældende vare på hjemmesiden på reservationsdatoen.
AFHENTNING ELLER FORSENDELSE
AFHENTNING PÅ FALKONER ALLE 7 ELLER VEDBÆK STATIONSVEJ 17
Ønsker du at afhente din bestilling i vores butik på Frederiksberg eller i Vedbæk, er du meget velkommen til det. Vi sender en mail, når din vare er klar til afhentning. Betaling for din vare vil ske i butikken ved afhentningen, og du bedes medbringe reservationsnummer.
FORSENDELSE AF IKKE I FORVEJEN NEDSATTE VARER
Vi vil altid gerne være behjælpelige med at sende din bestilling. Kontakt os endelig og hør nærmere, hvilke muligheder du har.
Din bestilling vil blive sendt med GLS (Danmark) eller UPS (udlandet) og vil blive leveret i dagtimerne – som hovedregel indenfor 1-2 arbejdsdage* i Danmark og 2-3 arbejdsdage udenfor Danmark, efter betalingen er modtaget. Du kan til en hver tid følge din pakke via et track and trace nummer, som du modtager i en mail fra os. Skulle der mod forventning opstå problemer eller forsinkelser i forbindelse med leveringen, vil du få besked via e-mail eller tlf.
Såfremt det er muligt at modtage varen på en erhvervsadresse, anbefaler vi at du udfylder felterne vedr. anden leveringsadresse. Ligeledes gør det sig gældende hvis du ikke er hjemme til at modtage din levering, udfyld da venligst felterne vedr. anden leveringsadresse eller vælg et udleveringssted tæt på dit hjem.
FORSENDELSE AF I FORVEJEN NEDSATTE VARER, RESTVARER UDSTILLINGSMODELLER ELLER KAMPAGNETILBUD
For disse varer vil vi altid være behjælpelig med en fragtpris. Kontakt os og få et tilbud på forsendelse til en dansk eller udenlandsk adresse.
BEOVISION & BEOLAB PRODUKTER
Ved køb af Beovision og Beolab produkter i vores butik vil levering til dansk adresse være inkluderet i produktets pris. Herefter vil eventuel installation samt materialer komme på en separat faktura efter forbrug. Timepris for vores montør er 900,- kr. inkl. moms.
Ved levering udenfor Danmark er fragten ikke inklusiv.
* BCOPENHAGEN kan afsende ordre på alle arbejdsdage. Arbejdsdage er mandag til fredag. Venligst vær opmærksom på dette ved bestilling i weekenden. For eksempel, hvis du bestiller din vare en lørdag, vil din ordre blive sendt afsted den næstkommende arbejdsdag, som er mandag.
FORTRYDELSESRET / RETURRET
BEOPLAY, BEOLIT & BEOSOUND PRODUKTER:
Når du handler hos os, har du 30 dages fuld returret på alle ubrudte og ikke ibrugtaget Beoplay, Beolit samt Beosound produkter. Eneste undtagelse er produkter, der bestilles hjem på specialbestilling, Beosound Theatre samt Beosound Shape. Såfremt plomberingen er brudt kan produktet ikke returneres.
Fra købsdato har du 30 dage til at meddele din fortrydelse – dette bedes du gøre ved at sende en mail til 2000@bcopenhagen.dk. Returnering sker for købers egen regning, og varen skal senest 30 dage efter du har meddelt din fortrydelse, returneres til følgende adresse: Bang & Olufsen Frederiksberg, Falkoner Allé 7, 2000 Frederiksberg. Returpakken bør indeholde enten originalfakturaen eller en kopi heraf.
Når du returnerer en købt vare, skal den være i samme uåbnet stand som ved modtagelsen. Mærkater o.l. må ikke være fjernet fra varen, og det er vigtigt at varen er forsvarligt pakket ind. Såfremt dette ikke er tilfældet, vil en returnering ikke være mulig.
Refundering af købesummen vil ske snarest og senest 8-10 hverdage efter, at vi har modtaget varen retur og haft lejlighed for at undersøge den. Pengene vil blive indsat på din konto.
DER YDES INGEN RETURRET PÅ:
- Beovision samt Beolab produkter
- Udstillingsmodeller samt brugte produkter
- Bestilte og leverede produkter
REPARATION
BCOPENHAGENS REPARATIONSPOLITIK (GARANTI SERVICE)
Bang & Olufsen-garantien afhænger af produktets anvendelsesområde og hvornår produktet blev købt. I det følgende kan du læse og om nødvendigt downloade den begrænsede garanti, der gælder for dit produkt.
Bang & Olufsen produkter har fuld garanti i den specificerede periode, der afhænger af produktet. Garantien dækker fra 2 – 5 år og gælder fra ordredatoen af den første kunde. Garantireparationer bliver udført af Bang & Olufsen.
For at gøre krav på en reparation af et Beoplay produkt, henviser vi til Return Service, hvor du printer en returlabel, hvorefter produktet vil blive afhentet af UPS på adressen, der er angivet på returlabellen.
Når produktet er modtaget af Bang & Olufsen, vil produktet enten blive repareret, eller hvis en reparation ikke er muligt, vil et nyt produkt blive sendt tilbage til den angivne adresse. Alle transportudgifter vil blive betalt af Bang & Olufsen som en del af garantien.
For Beosound, Beovision samt Beolab produkter bedes du henvende dig i vores butik på Frederiksberg. Venligst fremvis købsfaktura/garantibevis.
Læs vores generelle betingelser for garanti her.
REKLAMATION
Er varen beskadiget eller er der fejl og mangler ved modtagelsen af varen, beder vi dig straks rette henvendelse til os på tlf. +45 71 999 888. Vi vil gerne bede dig gemme emballagen og hjælpe os ved at tage et billede af den modtagne pakke og maile os sammen med dit ordrenummer. Det letter ekspeditionen betragteligt. Herefter tager vi stilling til, om varen skal repareres, ombyttes eller om der skal gives et nedslag i prisen.
Såfremt varen skal returneres til BCOPENHAGEN, kan du enten fremsende varen med posten eller møde op personligt på ovenstående adresse og indlevere varen. Varen tilbagesendes til os på købers regning, efter fejlen er rettet returneres varen til kunden på vores regning.
Reklamation skal ske inden rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen. Du kan reklamere skriftligt eller mundtligt. To år efter modtagelsen af varen ophører retten til at reklamere i henhold til Købelovens § 83, stk. 1, medmindre andet er aftalt. Hærværk, misbrug, fejlbetjening, modifikationer eller lignende er ikke omfattet af reklamationsretten.
Bemærk BCOPENHAGEN ApS skal kontaktes inden returnering.
Ved indsendelse af produkter, hvor angivne fejl og mangler ikke kan dækkes af en reklamation, vil vi opkræve et gebyr på kr. 200,00 inkl. moms. Derudover vil du blive opkrævet fragtomkostningerne.
PRIVATLIVSPOLITIK
Når du handler i vores butikker, vil vi behandle en række oplysninger om dig. Du kan læse mere om BCOPENHAGEN ApS’ behandling af dine personoplysninger i vores privatlivspolitik.
FORBEHOLD FOR PRISFEJL, UDSOLGTE VARER MV.
Vi tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer.