BCOPENHAGEN HANDELSBETINGELSER

For os er det vigtigt at du modtager den bedste service. Du er derfor altid velkommen til at kontakte os på 2000@bcopenhagen.dk og vi vil bestræbe os på at besvare din henvendelse hurtigst muligt.

Nedenstående vilkår og betingelser gælder for alle køb foretaget i vores butikker på Frederiksberg og i Vedbæk. Du handler med:

BCOPENHAGEN ApS – Cvr. nr. 29804184

BANG & OLUFSEN FREDERIKSBERG
Falkoner Alle 7
2000 Frederiksberg
Telefon. +45 71 999 888
E-mail: 2000@bcopenhagen.dk

BCOPENHAGEN VEDBÆK ApS – Cvr. nr. 43295993

BANG & OLUFSEN VEDBÆK
Vedbæk Stationsvej 17
2950 Vedbæk
Telefon. +45 45 89 11 24
E-mail: 2950@bcopenhagen.dk

PRISER

Alle priser er i DKK og inklusiv 25% moms. Vi tager forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgte varer, ligesom vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden forudgående varsel.

BETALING

Du kan betale med følgende kort: American Express, Dankort, Mastercard, Visa & Visa Electron samt MobilePay og finansiering via SparXpres.

Betalingsmetoder - BOCOPENHAGEN

Du bliver ikke opkrævet betaling for varerne, før de er afsendt.

Så snart vi har modtaget din købsforespørgsel, sender vi en e-mail med dine resservationsdetaljer til dig. Denne er din sikkerhed for at din forespørgsel er gået igennem, og vil indeholde den samlede betalingssum samt et reservationsnummer. Du vil dernæst først komne hverdag mellem kl. 10.00-17.00 og lørdag mellem kl. 10.00-14.00 blive kontaktet af en fra vores salgsteam vedr. eventuelle ønsker til din købsforespørgsel. Det være sig leverings-/afhentningsdato, eventuel installation af dit nye Bang & Olufsen produkt, betaling eller finansiering, gaveindpakning, mm.

Herefter vil Faktura vil blive sendt på mail efter varen er afsendt/afhentet. Den gælder som din kvittering og garantibevis.

Det er ikke muligt at se faktura efterfølgende via vores website. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af faktura pr. e-mail, så send en e-mail til 2000@bcopenhagen.dk med reservationsnummer påført.

Prisen er den pris, der er angivet ved siden af den pågældende vare på hjemmesiden på reservationsdatoen.

FRI FRAGT ELLER AFHENTNING

FORSENDELSE AF ORDRE

Lige så snart du har betalt for dine produkter, vil du modtage en bekræftelses-email fra os med en kvittering for din betaling samt ordre detaljer, såfremt du har skrevet den korrekte email adresse ved bestillingen. Når vores lager har ekspederet din ordre vil du modtage en ny email med information vedr. levering og track and trace nummer. Vi kan ikke garantere, at vi har alle bestilte vare på lager, men vi vil altid sende eller klargøre til afhentning så hurtigt som muligt.

I Danmark tilbyder vi gratis levering til erhvervsadresser samt nærmeste GLS pakkeshop for alle ordre over 500 kr. Derudover tilbyder vi gratis levering med UPS til alle EU lande.

Alle ordrer bliver sendt med GLS (Danmark) eller UPS (udlandet) og vil blive leveret i dagtimerne – som hovedregel indenfor 1-2 arbejdsdage* i Danmark og 2-3 arbejdsdage udenfor Danmark, efter betalingen er modtaget. Du kan til en hver tid følge din pakke via dit track and trace nummer du modtog i mailen fra os. Skulle der mod forventning opstå problemer eller forsinkelser i forbindelse med leveringen, vil du få besked via e-mail eller tlf.

Såfremt det er muligt at modtage varen på en erhvervsadresse, anbefaler vi at du udfylder felterne vedr. anden leveringsadresse. Ligeledes gør sig gældende hvis du ikke er hjemme til at modtage din levering, udfyld da venligst felterne vedr. anden leveringsadresse eller vælg et udleveringssted tæt på dit hjem.

* BCOPENHAGEN kan afsende ordre på alle arbejdsdage. Arbejdsdage er mandag til fredag. Venligst vær opmærksom på dette ved bestilling i weekenden. For eksempel, hvis du bestiller din vare en lørdag, vil din ordre blive sendt afsted den næstkommende arbejdsdag, som er mandag.

AFHENTNING PÅ FALKONER ALLE 7

Ønsker du at afhente din bestilling i vores butik på Frederiksberg, er du meget velkommen til det. Vi sender en mail med din digitale faktura, når din vare er klar til afhentning. Ved afhentning bedes kvittering og billed-ID medbragt.

BEOVISION & BEOLAB PRODUKTER

Ved køb af Beovision og Beolab produkter i vores butik vil levering til dansk adresse være inkluderet i produktets pris. Herefter vil eventuel installation samt materialer komme på en separat faktura efter forbrug. Timepris for vores montør er 900,- kr. inkl. moms.

Ved levering udenfor Danmark er fragten ikke inklusiv.

FORTRYDELSESRET / RETURRET

BEOVISION & BEOLAB PRODUKTER

Bemærk: Der ydes ingen returret på Beovision samt Beolab produkter.

BESTILLINGSVARER

Bemærk: Der ydes ingen returret på bestilte og leverede produkter.

BEOPLAY, BEOLIT & BEOSOUND PRODUKTER

Når du handler hos os, har du 30 dages fuld returret på alle Beoplay samt Beosound produkter. Eneste undtagelse er produkter, der bestilles hjem på specialbestilling, Beosound Theatre, Beosound Shape samt vores hovedtelefoner og in-ear høretelefoner, der af hygiejnemæssige årsager ikke tages retur, såfremt plomberingen er brudt.

Fra købsdato har du 30 dage til at meddele din fortrydelse – dette bedes du gøre ved at sende en mail til 2000@bcopenhagen.dk. Ved ordre indenfor Danmark tilbyder vi gratis returnering. BEMÆRK: Gratis returnering tilbydes ikke for Beoplay A9 og Besound Edge, hvorfor returnering heraf sker for købers egen regning. Skriv til os på 2000@bcopenhagen.dk, så sender vi en returlabel tilbage på din mail. Ved fortrydelse af køb skal varen senest 30 dage efter du har meddelt din fortrydelse, returneres til følgende adresse: Bang & Olufsen Frederiksberg, Falkoner Allé 7, 2000 Frederiksberg. Se nedenstående links for nærmeste indleveringssteder af returpakker. Returpakken bør indeholde enten originalfakturaen eller en kopi heraf.

GLS: Find nærmeste PakkeShop her: www.gls-pakkeshop.dk
UPS: Find nærmeste indleveringssted her: www.ups.com

Når du returnerer en købt vare, skal den være i samme stand som ved modtagelsen. Mærkater o.l. må ikke være fjernet fra varen, og det er vigtigt at varen er forsvarligt pakket ind. Såfremt dette ikke er tilfældet, vil en returnering ikke være mulig.

Refundering af købesummen vil ske snarest og senest 8-10 hverdage efter, at vi har modtaget varen retur og haft lejlighed for at undersøge den. Pengene vil blive indsat på din konto.

REPARATION

BCOPENHAGENS REPARATIONSPOLITIK (GARANTI SERVICE)

Bang & Olufsen-garantien afhænger af produktets anvendelsesområde og hvornår produktet blev købt. I det følgende kan du læse og om nødvendigt downloade den begrænsede garanti, der gælder for dit produkt.

Bang & Olufsen produkter har fuld garanti i den specificerede periode, der afhænger af produktet. Garantien dækker fra 2 – 5 år og gælder fra ordredatoen af den første kunde. Garantireparationer bliver udført af Bang & Olufsen.

For at gøre krav på en reparation af et Beoplay produkt, henviser vi til Return Service, hvor du printer en returlabel, hvorefter produktet vil blive afhentet af UPS på adressen, der er angivet på returlabellen.

Når produktet er modtaget af Bang & Olufsen, vil produktet enten blive repareret, eller hvis en reparation ikke er muligt, vil et nyt produkt blive sendt tilbage til den angivne adresse. Alle transportudgifter vil blive betalt af Bang & Olufsen som en del af garantien.

For Beosound, Beovision samt Beolab produkter bedes du henvende dig i vores butik på Frederiksberg. Venligst fremvis købsfaktura/garantibevis.

Læs vores generelle betingelser for garanti her.

REKLAMATION

Er varen beskadiget eller er der fejl og mangler ved modtagelsen af varen, beder vi dig straks rette henvendelse til os på tlf. +45 71 999 888. Vi vil gerne bede dig gemme emballagen og hjælpe os ved at tage et billede af den modtagne pakke og maile os sammen med dit ordrenummer. Det letter ekspeditionen betragteligt. Herefter tager vi stilling til, om varen skal repareres, ombyttes eller om der skal gives et nedslag i prisen.

Såfremt varen skal returneres til BCOPENHAGEN, kan du enten fremsende varen med posten eller møde op personligt på ovenstående adresse og indlevere varen. Varen tilbagesendes til os på købers regning, efter fejlen er rettet returneres varen til kunden på vores regning.

Reklamation skal ske inden rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen. Du kan reklamere skriftligt eller mundtligt. To år efter modtagelsen af varen ophører retten til at reklamere i henhold til Købelovens § 83, stk. 1, medmindre andet er aftalt. Hærværk, misbrug, fejlbetjening, modifikationer eller lignende er ikke omfattet af reklamationsretten.

Bemærk BCOPENHAGEN ApS skal kontaktes inden returnering.

Ved indsendelse af produkter, hvor angivne fejl og mangler ikke kan dækkes af en reklamation, vil vi opkræve et gebyr på kr. 200,00 inkl. moms. Derudover vil du blive opkrævet fragtomkostningerne.

PRICERUNNER KØBSGARANTI

Dit køb hos os er helt gratis omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Det sikrer dig op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. For at være omfattet af Købsgarantien, skal du blot være registreret medlem på PriceRunner.

For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for 60 minutter at registrere dig på deres hjemmeside. Det koster ingenting og tager kun et øjeblik. Besøg PriceRunner for at få gratis Købsgaranti.

PriceRunner Købsgaranti sikrer dig i tilfælde af skade på varen ved levering, beskadiget vare, hvis en vare mangler ved levering, hvis varen er forkert eller fejlbehæftet eller hvis levering af varen udebliver. Husk på, at bestillingen skal være adresseret til dig personligt.

Du får kun erstatning for den direkte økonomiske skade, du har lidt, anskaffelsesomkostninger og fragtudgifter. Købsgarantien giver altså ingen erstatning for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.

For de endelige brugervilkår og oversigt over kategorier, der er undtaget garantien, besøg PriceRunner.

PRIVATLIVSPOLITIK

Når du handler i vores butikker, vil vi behandle en række oplysninger om dig. Du kan læse mere om BCOPENHAGEN ApS’ behandling af dine personoplysninger i vores privatlivspolitik.

FORBEHOLD FOR PRISFEJL, UDSOLGTE VARER MV.

Vi tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer.